Sroubky, pipaky a hracky bylo Re: UPS a motor

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pondělí Září 21 10:28:38 CEST 2009

Dítě má získat k věcem vztah. Pokud bude mít pořád nové, nebude si vážit
věcí a stane se z něho obyčejný konzouš. Ikdyž je vám líto času a materiálu
investovaného do opravy hračky, jejíž výrobní cena je na úrovni jednoho
rohlíku z Lidlu, přesto se přemožte a udržujte hračku, ikdyby v ní mělo být
vypatláno několik silikonových tyčinek lepidla a vteřiňákem polepený každý
centimetr. I přes časem děsný vzhled se stane nejoblíbenější hračkou a když
mu ji ukážete po letech, vzpomene si.

----- Original Message -----
From: "RV" <vicek.radek@cpost.cz>

Ja tyhle figle znam - jen jaksi neberou v potaz to, ze nekdy se vytoci
sroubky cele obalene zavitem a nebo v horsim pripade se ukrouti cela ta
stopka co v ni ten sroubek drzel.
Pri polocasu rozpadu tech hracek u nas mi kolikrat prijde lito i te
isolepy - lepim ji tam jen kvuli svym nervum.

Radek Vicek