OT pecici trouba

Stanislav Jurnečka sjurnecka@volny.cz
Pondělí Září 21 09:53:33 CEST 2009

Zblaznila se mi pecici trouba Electrolux EOB6696X.

I po vypnuti zustalo kruhove topne teleso pod napetim a vesele zhavilo.
Zrejme zustalo "slepene" relatko. Po odkrytovani a manipulaci s deskami
elektroniky zase vse funguje, akorat v rezimu "tradicni peceni", kdy ma
topit pouze spodni a horni topne teleso, topi i zadni kruhove a toci se i
ten horkovzdusny vetrak. Vsechny ostatni funkce jsou OK.

Hledal jsem na Netu servisni manual, ale marne.

Tusite nekdo co by mohlo byt pricinou tohoto "blbnuti" ridici jednotky a kde
sehnat servisni manual? Oprava pres servis probiha vymenou teto jednotky a
je tuze draha.

Dekuji vsem za pripadne informace a "nakopnuti" spravnym smerem.

Standa Jurnecka