UPS a motor

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Září 21 07:41:17 CEST 2009

2009/9/20 aze <azehw@volny.cz>:
> Jestli to nebude tim, ze ten motor ma rozbehovy prikon (proud)
> nekolikanasobne prevysujici moznosti te UPS... to piskani je kouzelne.
> Pouzivam jednu starou UPS 250VA s vnejsim aku jako zalohu na obehove
> cerpadlo. Nastesti to neni APC ani jiny podobny zazrak, da se zapnout i bez
> site a snese i kratkodobe pretizeni (po uprave, je to klasika - 2cinny menic
> na zeleznem trafu). Ale take piska, trvale, dokud jede z baterie.

To pískání se dá vyřešit hrubou silou - zvlášť když je UPSka umístěná
někde v paneláku pro zálohování různých wifi APček komunitních sítí
apod., to by sousedi asi neměli radost, že musej poslouchat nějakej
kravál pokaždý, když nejde proud. Takže se UPSka otevře, příslušnej
pípák utrhne a je klid. (No já vim, ztráta záruky.)

P.K.