UPS a motor

aze azehw@volny.cz
Neděle Září 20 23:04:31 CEST 2009

Nevim, mozna by sel cosinus fi vykompenzovat nejakym kapacitatorem, to jsem
neresil.
Zmerte si nejakym wattmetrem, kolik bere ta UPS sama v klidu. Tipuji kolem
30W.
Pro Vase ucely bych UPS  nekupoval. Daji se (myslim ze i levneji) poridit
menice pro cerpadla, k tomu nejakou 20-30 Ah gelovku a nabijecku pro Pb aku
do zasuvky (spinany zdroj).
AZE

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <konfera@efton.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, September 20, 2009 10:48 PM
Subject: Re: UPS a motor

On Sun, 20 Sep 2009 22:27:06 +0200
"aze" <azehw@volny.cz> wrote:

> Jestli to nebude tim, ze ten motor ma rozbehovy prikon (proud)
> nekolikanasobne prevysujici moznosti te UPS...

Mno, neviem, motor sa rozbehne a bezi cca 5 sekund ked zacne to piskanie...
Toto je praveze APC... je to beznadejny pripad? Existuje nejaka solidna
UPSka, kde vystupny vykon 400W znamena ze k nej mozem pripojit a trvale
prevadzkovat 200W motor? Chcel som sa podla moznosti vyhnut bastleniu (aj
ked uprimne povedane plan je zahodit povodnu gelovku a pripojit normalny
autoakumulator...)

wek