Inspirace pro konstuktery robotu

Snehulak snehulak@gmail.com
Sobota Září 19 11:28:37 CEST 2009

Ja zas myslim, ze to s tim nema nic spolecneho.Jakakoliv fanaticka
guerilova valka stylu uder a stahni se, bude lepsi nez jakakoliv
armada s technologickou prevahou kde na zivotech zalezi.A o tom se
nepresvedcili jen USA, ale take treba sovetsky svaz v afganistanu.V
konvencni valce by to bylo vsechno naopak.

snehulak