Re: Střídavý kontrastjnosměrný proud

Pátek Září 18 22:40:04 CEST 2009

nojo, to je ta vyšší filosofie :-) V době když jsem byl na škole, dělala se
každý rok studentská vědecká konference. Většinou se tam někdo prezentoval s
tím, co v rámci nějaké katedry bastlil nebo programoval. Jen jeden studentík
tam horlivě vysvětloval, jak prochází pointigův vektor transformátorem. Pan
profesor (tuším že Haňka) seděl vzadu a vyloženě mu to dělalo dobře.

Anděl

----- Original Message -----
From: "Miroslav Mraz" <mraz@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, September 18, 2009 10:00 PM
Subject: Re: Střídavý kontrastjnosměrný proud

To je sice dost hrozné, ale zkuste vysvětlit laikovi, že
elektromagnetická energie se šíří od zdroje ke spotřebiči vlastně všudy
jinudy než těma drátama, které tam vedou. Jednou jsem se o to pokusil a
ten dotyčný mi to dodnes nevěří. A to má maturitu. Ono se to bez
matematiky snad ani vysvětlit nedá.

Mrazík