Jak bastlit s Lead Shrink Small Outline Package (SSOP)?

Jaroslav Rybarik rybarik@xtech.sk
Pátek Září 18 17:30:00 CEST 2009

ja si cas od casu kupim v sparkfun alebo futurlec take tie male
dosticky, kam sa taky integrac priletuje a po obvode ma otvory na DIL
rozchod. urcite ich budu mat aj v nejakom kamennom obchode, ale o tom
nemam prehlad. nebol som v ziadnom uz niekolko rokov...

Jaro