[OT] Jaky HD satelit?

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Pátek Září 18 12:44:46 CEST 2009

Nooo, radsi nechavam u skrine pootevrena dvirka ;-) Ale co jsem nepochopil,
tak kdyz naprogramuju nejaky zaznam, tak se zaznamena jen kdyz je sat plne
zapnuty, ze standby ne... Je to vlastnost, nebo delam neco spatne a melo by
to jit? FW zkousen 2880 a ted 3281

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel KREJCI
Sent: Friday, September 18, 2009 11:51 AM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] Jaky HD satelit?

AZbox HD mi moc netopi.
PK

2009/9/18 DeeJay <deejay@email.cz>

Tak prispeju svou troskou do mlyna :-)

Kdysi na zacatku tohoto threadu jsem tu psal o Octagonu 918HD a ve srovnani
s IP Boxem ,svuj nazor jsem nezmenil. Opravdu Octagon je vyladeny svizny HD
prijimac (ze zapadniho nemecka :-)  s nimz nejsou problemy - oproti IP Boxu
ho proste staci strcit do zasuvky.
Ten puvodni IPBox 200s mam doma a vcera mi to nedalo, naflashoval jsem tam
novou Enigmu  a chtel se s nim kamaradit. Bohuzel nefunguje to nicmoc ....
Nerikam ze enigma je samospasitelna ,ale problemy vidim spise v HW prijimace
- bud je nekvalitni a vyskytuji se pri chodu ruzne anomalie s nimiz si FW
proste neporadi a nebo je kazdy kus proste trochu odlisny :-(  tezko se to
vysvetluje ale vypada to tak.
Treba u toho meho se stava to, ze se ztraceji pluginy, nainstalujete - jsou
tam - podivate se znovu jsou pryc .... zlatej vyladenej jupisackej fylipes
6010 :-)

DJ

BTW: co se tyce spotreby  tak sem zatim nevidel pristroj co by netopil jak
primotop utrzeny z retezu - tedy do Humax od digi se ve stand-by tvaril
relativne inteligentne, ovsem jen do upgradu firmwaru, ted uz se nevypina
napajeni konvertoru (relatko necvaka) jen se prepne zelena ledka na cervenou
.... holt pokrok nezastavite .