ASUS EEE 1000 - mizerne repraky

gatilo gatilo@centrum.cz
Pátek Září 18 00:29:01 CEST 2009

 18.9.2009, 0:24:10

No jo, ale kdyz von ten vas dotaz je taky celkem k nicemu. Vy se totiz
ptate, zda cokolada ve zlutem obalu a 100g baleni bude chutnat lepe nez
jina cokolada v modrem baleni 150g.
Z pouhe velikosti repracku, pokud je jejich rozmet radove totozny se
rozhodne neda usuzovat ktery hraje lepe. A to pomijim silne mlhavou
definici pojmu "hraje lepe".

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz