[OT] Jaky HD satelit?

APA navrhpcb@gmail.com
Čtvrtek Září 17 22:36:01 CEST 2009

> A na co je vlastne takova Enigma?

Enigma je GUI puvodne pro Dreambox... E1 je psana v Cecku, kdezto E2 cela v
Pythonu.... Pro HD prijimace se pouziva jen E2 a CPU v DM HD jsou od
Broadcom.

Ale do Ipboxu HD to asi nejak naklonovali, ze tam jede i E1, jak je to
dokonale si asi udelate obrazek sami, ja to zahoidil, protoze nefungovaly
vsechny moduly.

----------

tak a je to venku, vas sponzoruje abcom :-) no az me pozvou na raut tak budu
take pet chvalu asi :-)

kdyz vam nestaci zkusenost slovenskeho uzivatele, tak co nadelam... me jich
15 ipboxu neproslo, jen jsem jich par mel v ruce a ohlasy jsou asi tak 1:4 v
neprospech Ipboxu, to je prosty fakt...

ps: uz chodi vsechny ctecky na Ipbox 910 HD pod Enigmou? Dejte vedet abych
to znovu zkusil :-) Mozna jde o to, ze ja nechci problemy a proto jedu
Dreambox. Ipboxy mam v supleti... Takova je pravda :-) Proste na to nemam
nervy a cas = lenost. Ale kdyz mi poslete napln s funkcnimi cteckami, testnu
to rad.

Mimochodem, ze musite hned vymenit tovarni vetrak, je zasadni problem.. Na
druhou stranu treba priznat, ze do DM8000 si musite vetrak dokoupit :-) Ale
je nepomerne kvalitnejsi a neni nutny (pokud nemate topici HDD).