Zacatecnik: Jak na SD kartu v SPI modu ?

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Čtvrtek Září 17 21:22:08 CEST 2009

To je pravda - na začátku se musí poslat pár pulzů s frekvencí cca. 100
kHz aby se karta přepnula do SPI modu, ale tak když je karta schopná
odeslat data tak už v SPI modu na 99% je. On SPI mod sám o sobě je u
novějších karet jen "optional" - viz wikipedia, ale na těch cca 5
kartách co jsem zkoušel já tak vždy byl. Když to funguje pro jinou kartu
tak těžko říci. Nicméně možná by stálo za pokus použít tuhle
implementaci http://www.roland-riegel.de/sd-reader/doc/ .

OH

--
Jabber: Iguaner@jabber.cz
ICQ: 122712466

|       IKORAS - My home-made MP3 player          |
|       http://ikoras.iglu.cz                     |