Vzduchova mezera SMPS flyback transformatoru

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Čtvrtek Září 17 13:06:59 CEST 2009

A jeje, po odpovedi to asi od konference schytam, ale - zatim nevim:)
Nemam jeste 100% jasno v pozadovanych parametrech ani v pouzitem jadru
- zatim si spis hraju s pocitanim/moznostmi/studiem dokumentu.
Prozatim jsem se dopocital nasledujicich mezer: 0.33mm, 0.6mm, 0,93mm
(mezera jen na sloupku, takze ungapped jadra polovicni rozmery)
Takze jeste nevim co potrebuji a spis naopak budu mozna vyber jadra
prizpusobovat moznostem vytvorit mezeru:) Proto zkoumam co je
realizovatelne.
Tepelne namahani by melo byt nizke (zatim vypocty byly rekneme do 35W
na vystupu, konstrukce nebude natesnana)
Jeste dodam, ze se jedna sice o domaci konstrukci 'na hrani', ale rad
bych 'opakovatelne' reseni.
Marek