Vzduchova mezera SMPS flyback transformatoru

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Čtvrtek Září 17 12:12:19 CEST 2009

Ještě dodatek - díval jste se do katalogu Distrelec? Např. ETD34
materiál N27 mají s mezerou 0,2 0,5 a 1 mm. Případně on ten výrobce
EPCOS je (prý) vlastně bývalý výrobce mag. materiálů Pramet, takže by se
možná dalo dohodnout i přímo s nimi.

OH