Re: Jak vyrobit útlumák 100dB/50ohm 500MHz

gatilo gatilo@centrum.cz
Čtvrtek Září 17 11:14:44 CEST 2009

 17.9.2009, 11:07:58

Pro tyhle f se dost nedoporucuje, aby jeden utlumovy clanek mel vetsi
utlum nez 20 dB. Vetsi utlum se dela seriovym razenim. Dobre stineni
mezi jednotlivymi clanky je nutnosti, stejne jako provedeni dle VF
zasad.
Vsechno je o pozadovane presnosti a vyrovnanosti prenosove
charakteristiky.
IMHO +-1dB pro 100-500 MHz je v amaterskych podminkach na mezi
moznosti (pri dobrem vybaveni, zkusenostech a dostatecne trpelivosti)

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz