Problem s LCD 16x2

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Středa Září 16 15:58:11 CEST 2009

Tak ja uz to vzdavam doopravdy, udelal jsem test novem kompilatoru, na
zacatek, pred inicializaci displeje jsem dal 200ms pauzu, displej jsem
inicializoval 30x, mezi jednotlivymi pokusy je 100ms, testovano v rozsahu
hodin 0.5 do 8MHz.

Vysledek je ten, ze v prubehu opakovane inicializace stoji kurzor na pozici
1,1 a blika - tedy to, co bych ocekaval od funkcniho displeje, po zaslani
osmiznakoveho retezce tento tezko definovatelnym zpusobem "prelozi" (s tim,
ze jeste pomrsi prvni znak, takze kdyz poslu "aaaaaaaa", tak u prvniho "a"
dostanu prehlasovane "a" -  u jineho retezce zase neco uplne jineho) a
vypise od osme pozice prvniho radku.

Na tohle nemam nervy a cas, jestli ho nekdo chcete na hrani a testy, OK,
poslete adresu, jinak si ho pritlucu na zed jako memento vlastni blbosti.

Kde se da sehnat 16x2 LCD s cervenym podsvicenim, u ktereho bude alespon
prodejce tusit, zda vubec funguje a kde k nemu vzit datasheet? Nebo nemate
ho nekdo v supleti (Petre :) ? Treba zjistim, ze i jiny 16x2 LCD se mi chova
divne a chyba je u mne...

Pavel Kutina