Problem s LCD 16x2

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Středa Září 16 10:52:19 CEST 2009

Hmmm, to je zvlastni, ja si (predpokladam) tentyz displej v GME koupil za
podobnym ucelem (hodiny do fotokomory) a chodi mi, dokonce jsem nasel i
fotku co jsem kdysi posilal kamosovi:
http://www.dolezalovi.cz/fotky/display.jpg

Ale je to uz pomerne davno co jsem to zacal delat (a zatim nedokoncil :-)),
moc si nepamatuju jestli jsme s tim nejak laboroval nebo ne, kazdopadne je
to psane v Microchip C18 a pouzivam (snad) ty jejich knihovny, kouknu doma.

Dusan Dolezal