Problem s LCD 16x2

Richard Kaliciak hw.kaliciak@stonline.sk
Středa Září 16 10:48:00 CEST 2009

Dobry den,

stavaju sa rozne veci. Ja som si kupil jednu stavebnicu
http://www.pollin.de/shop/shop.php?cf=detail.php&pg=OA==&a=MDQ5OTgxOTk=&w=OTk4OTU4&ts=20
(ak by ten link nesiel, tak je to objednavacie cislo 810059)
a ta je navrhnuta pre jeden konkretny display, ktory som si tiez
objednal. Ked som to chcel otestovat, tak som najprv pripojil iny LCD
displej, co mam na stole, s kablikom. Displej nezobrazoval nic, iba
zacal smrdiet a odisiel do kremikoveho neba. Ten doporuceny displej ma
totiz prehodene piny 1 a 2, Vcc a GND a ta stavebnica s tym samozrejme
pocita.
Toto vie cloveka nas**t este viac, hlavne ak to bol 2*40 znakovy displej.

Richard Kaliciak