Re: LCR METER s AD5933

k.novo k.novo@seznam.cz
Úterý Září 15 22:56:03 CEST 2009

Myslenkou tusim, s mi prisel balu bylo mozne snadne reseni merice okolo tohoto IC.
Ukazte mi 12bit ADC 1Msps + 27bit DDS + LPF + oscilator a nejaky ten OZ za 6$,
myslim, ze to dohromady nedate a to k tomu mate zdarma 1024 bodovou DFT.
Jiste jde pouzit samostatne  obvody, ale takovy merak asi nebude ani levny, ani jednoduchy a jak tu zaznelo tech 20% nedoresenych problemu se stejne bude muset doresit.

KN

>IMO ale naprosto nechápu, jaký má smysl to dělat pomocí jednoho IO, když
signál by se dal generovat DDS, měřit normálním A/D převodníkem a rozsah
by se měnil přepínáním odporů (ať relátky nebo elektronicky). Rozhodně
by tak šlo lépe zajistit potřebné rozsahy. A cenově by to vyšlo také +-
nastejno.