Ovladani modemu pres Telnet

Martin Šaněk sanek.martin@volny.cz
Úterý Září 15 22:07:38 CEST 2009

Dobrý den,
     díky za odpoved, ale pokud vim modem zadny firewall nema, nebo
urcite ne zakaznicky nastavitelny. Jen moznost Port Forwarding ale to se vztahuje na prichozi spojeni. Pokud
se pokusim vytvorit podminku odkazujici primo na modem, tak mi to sam
zakaze. No asi se preci jen budu muset obratit na podporu z Volneho.
Jak tak vidim, tak se asi snazim dobre, ale v realu to funguje jinak
nez standartne.
Mohu ze zeptat, zda neexistuje nejaky program (sorry za blbou otazku)
ktery sice na pozadi funguje jako telnet ale je "okenni" :-) jak napr.
zname FTP stahovace....

S pozdravem,
 Martin Šaněk
 mailto:sanek.martin@volny.cz