Ovladani modemu pres Telnet

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Úterý Září 15 21:36:14 CEST 2009

> Dobrý den,
>
>   mám takovou malou prosbu, treba tu je nekdo, kdo jiz neco podobneho
>   resil...
>   Vlastnim ADSL modem Fritz!Box Fon, který si po update firmware
>   postavil hlavu a odmita propoustet DTMF signaly. Po konzultaci s
>   vyrobcem, jsem zjistil, ze mezinarodni podpora se jiz nedava (preci
>   je to uz "stare cele 4 roky" - fuj!!) a od Volneho mi poslali
>   nasledujici navod jak pomoci telnetu nastavit parametry pro
>   konfiguraci:

> [...]
Zdravim,
  nevim, z ceho se k tomu hlasite, ale hloupa otazka - nemuzete mit nahodou
zablokovany pristup na port 23 na nejakem firewallu ci jinem znehodnocovaci
konektivity ? Uz jsem videl naprosto paranoidni firewally, ktere nepoustely
prakticky nic ani dovnitr, ale dokonce ani ven...
  Jinak telnet je muj denni chleba a pokud jsou splneny zakladni podminky
pro jeho funkcnost (tj. pruchozi sit bez vsech tech blokatoru a skrtidel),
nema duvod nefungovat.
  S pozdravem Pavel