Ovladani modemu pres Telnet

Martin Persich persich@transcon.cz
Úterý Září 15 20:45:03 CEST 2009

Predpokladam, ze ve skutecnosti zadavate spravnou IP adresu. Ne tu, ktera je
uvedena v prikladu v tomto e-mailu ...
MArtin. persich@transcon.cz

----- Original Message -----
From: "Martin Šaněk" <sanek.martin@volny.cz>
To: "Konference HW" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, September 15, 2009 8:35 PM
Subject: Ovladani modemu pres Telnet

Dobrý den,

  mám takovou malou prosbu, treba tu je nekdo, kdo jiz neco podobneho
  resil...
  Vlastnim ADSL modem Fritz!Box Fon, který si po update firmware
  postavil hlavu a odmita propoustet DTMF signaly. Po konzultaci s
  vyrobcem, jsem zjistil, ze mezinarodni podpora se jiz nedava (preci
  je to uz "stare cele 4 roky" - fuj!!) a od Volneho mi poslali
  nasledujici navod jak pomoci telnetu nastavit parametry pro
  konfiguraci:

  Je potreba se k modemu prihlasit pres telnet (adresa modemu ja
192.168.178.1). Dale zadavejte nasledujici prikazy:

1) nvi/var/flash/voip.cfg a enter
2) najit vsechny polozky, ve kterych je "dtmfcfg = dtmfcfg_automatic" a
zmenit je na "dtmfcfg = dtmfcfg_inband"
3) ulozit zmeni prikazem :w
4) odejit z nastaveni prikazem :q

Problem v mem pripade spociva v pripojeni pres Telnet. Pokud pouze
napisu do commad line  "telnet 192.1681.178.1" tak mi to zahlasi, ze
nemohlo byt navazano spojeni na portu 23. Po HTML (tedy port 80) to
normalne chodi. Mam se dal pidit po
spravnych portech na supportu, nebo delam neco spatne?

Dekuji mnohokrat za nasmerovani a preji vsem hezky vecer a nasledne i
den :-)

Martin

  mailto:sanek.martin@volny.cz