MSV

gatilo gatilo@centrum.cz
Úterý Září 15 20:41:36 CEST 2009

 15.9.2009, 20:36:03

--
Petr Zahradnik napsal:

> Puvodni zprava ze dne 15.9.2009 od Pavel Kadečka:

> Netusim, ja jsem to jen slysel asi 3x v tom rozhlase, kdyz jsem byl
> zrovna nekde venku mezi pavilony. Cislo stanku jsem si nezapamatoval a
> tak jsem se tam pro to auto ani nestavoval :-)

> Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Takze, ty jsi si zapamatoval, ze nekdo nabizi auto zdarma, ale nevis
kdo. Hm, rekl bych, ze tahle reklamni akce se nejak nepovedla. :-)
Jinak, obsazenost parkovist kolem vystaviste jsem dnes odhadoval tak
na 85%, tedy podstatne vic nez vcera. I kdyz uz neplati, ze pondeli je
jen pro novinare a pozvane hosty a dalsi dny pro normalni lidi, je to
asi tak nejak zazite.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz