Re: MSV

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Úterý Září 15 06:39:17 CEST 2009

Muzete rici nebo aspon naznacit co jste tam shanel?
Ja jsem veletrh navstevoval kazdy rok, nekolikrat jsem tam byl jako
exponat na firemnim stanku, loni jsem konstatoval ze to nemelo
cenu a letos se tam uz nechystam. Asi si necham jen Amper,
ten ma IMHO z meho hlediska uroven. Dost casto se stava ze mi
vola nejaka firma  a kdyz se zeptam jestli budou v Brne, ze bych
se u nich zastavil, tak odpovedi: "My uz tam nejezdime".

Dokonce ani nase firma uz tam letos nema stanek.