Cinske uctovani u Farnella

Snail Instruments snail@snailinstruments.com
Pondělí Září 14 22:40:16 CEST 2009

>...zminka o newark.com, ze je to v podstate
>stejne jako Farnell s rozdilem penalizace ceny u Farnellu. Schvalne jsem
>se na ne dival a skutecne jsou u Newarku nektere soucastky v ciselnem
>vyjadreni temer na polovine ceny Farnellu,

V USA je vetsi trh a vetsi konkurence, proto jsou tam ceny (v
prumeru) nizsi. Mel jsem na mysli pripad, kdy soucastku vede pouze
Newark a Farnell ji preprodava aniz by se zbozi vubec dotknul, napriklad zde:
http://uk.farnell.com/honeywell-s-c/hih-4000-002/humidity-sensor-humidity-range/dp/1008994
Potom je k objednavce prirazka za prepravu z USA.

>Ma nekdo zkusenost, jak rychle Newark dodava do Cech?

Jak rychle si zaplatite, treba UPS do druheho dne.

J. Hanzal