Cinske uctovani u Farnella

Jan Kral kral@fortech.cz
Pondělí Září 14 16:42:28 CEST 2009

Zalezi mozna na tom, kde jste skutecne zaregistrovany. Ja pouzivam
cz.farnell.com a vsechny ceny i na fakture jsou vzdy v euro. Co me vsak
trochu rozhodilo, tak nedavna zminka o newark.com, ze je to v podstate
stejne jako Farnell s rozdilem penalizace ceny u Farnellu. Schvalne jsem
se na ne dival a skutecne jsou u Newarku nektere soucastky v ciselnem
vyjadreni temer na polovine ceny Farnellu, navic je Farnell ma v eurech
proti dolaru, coz rozdil jeste vic zvetsuje. Ma nekdo zkusenost, jak
rychle Newark dodava do Cech?

S pozdravem JK