AGILENT TECHNOLOGIES - U1732A - LCR METER

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Pondělí Září 14 15:50:09 CEST 2009

Mějme kondenzátor o kapacitě 10uF a ESR = 1 Ohm (ESL zanedbáme). Pak
jeho impedance pro 10 kHz je rovna:

X = 1 / (wC) + R = R - j / (2pi * 10k * 10u) = 1 - j 0,628 Ohm

Nestudoval jsem ten obvod podrobně, ale IMO je tam nějaká volba rozsahu
nebo tak něco.

OH

BTW: IMO by tedy u LCR metru bylo zobrazení hodnot na LCD nebo v PC
MNOHEM jednodušší, než návrh analogové části. Ale tak to je spíše osobní
preference - něco jako otázka, jestli je lehčí analogová nebo digitální
technika.

--
Jabber: Iguaner@jabber.cz
ICQ: 122712466

|       IKORAS - My home-made MP3 player          |
|       http://ikoras.iglu.cz                     |