Re: AGILENT TECHNOLOGIES - U1732A - LCR METER

j.Krajinka@seznam.cz j.Krajinka@seznam.cz
Pondělí Září 14 15:19:48 CEST 2009

Veril, jaka ? :-)

Docela ma to zajima, ale priznam se, ze v teto oblasti docela plavu
V registrech AD5933, sice primo R a I neni, ale to nechme stranou.
Nicmene merici rozsah je tusim 1-10M, pricmz predrazenym "delicem" ho jde rozsirit o jednu dekatu doku tj 100-1k.
Prijde i dcela malo, ted pokud se nepeltu a treba ESR se bude projevovat jako hodnota na ose R tedy v registru pro relnou cast impedance.

Docela me to zajima a rad bych pripadne neco zkusil spachat, ale aktualne se priznam, chybi mi teorie ohledne vypoctu a zatim jsem ani zcela nesravil info z DS te AD5933.

Jirka

>to by ste neverili aka dlha cesta este je od hodnot realnej a
imaginarnej casti v nejakom registri v nejakom cipe po hodnoty Z, C, L,
D, ESR, Rs a dalších na monitore pocitaca.
b.