Re: OT: literatura pro zeleznicni modelare

V P vvitty01@seznam.cz
Pondělí Září 14 11:17:05 CEST 2009

Zdravim,

vetsina literatury, kterou jsem mel moznost videt je beznadejne zastarala, coz bohuzel diky rychlemu vyvoji bude platit cim dal tim vice. Alespon co se literatury pro modelovani a digitalni ovladani tyka, nepocitam monografie s vykresy techniky, staveb a podobnou dokumentaci, to je pochopitelne dokument ktery zastara jen tezko.
Pokud chcete budovat opravdove kolejiste jako model neceho realneho, pak lze jako vhodnou literaturu doporucit predpisy, platne pro stavbu normalni zeleznice, fotky realnych stanic atp - vypada hloupe, kdyz jsou navestidla umistena naprosto nelogicky atd

Doporucuji se zajit podivat na http://forum.modely.biz , tam se da najit ledacos, lze tam i konzultovat pripadne plany, myslenky atp.
Dalsi moznosti je obratit se primo na nektery modelarsky klub, je jich vicer ruzne po republice.

Pro navrh kolejiste zrejme vychazi nejlepe WinTrack (nemecka a anglicka verze je k dispozici za mensi poplatek, free demo bez moznosti ukladani take). Vyhodou je databaze kolejiva.

Hezky den
V.