Lehci OT: Kamera Panasonic SDR-SW20EP-R

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Neděle Září 13 21:49:47 CEST 2009

Ja jsem to mel cca pred pul rokem v ruce ( koupil si ji jeden kolega ve
firme asi za 10 kKc v takove cervene komunisticke barve)
Pro me ma jednu vadu na krase - svetelnost. Sice je tam myslim uvedena
asi 1,8  nicmeni v seru, nebo v mistnosti je to bida a sum. Ve srovnani
se starou NV-DX100 je to za horsich svetelnych podminek blato a
nepouzitelne...... :-(
Ovsem cena je dnes oproti puvodnim 10kKc zajimava.
V kazdem pripade jsou jiz na trhu i HD kamery ( zaznam MPEG-4 ) za velmi
zajimave ceny ( Toshiba ...)