Lehci OT: Kamera Panasonic SDR-SW20EP-R

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Neděle Září 13 20:53:53 CEST 2009

Hezky vecer,

    na to jsem uz prisla take. Vyrobce dokonce rika, ze jedno nabiti je
asi tak 40 minut zaznamu, coz je asi tak to same, co dovede nase
soucasna kazetova kamera. Bude to znamenat koupit dalsi baterku.
Rozliseni jejiho displeje nepovazuji za dulezity parametr, nebo bych mela?

    Videla jsem ta ruzna videa ji porizena a je to opravdu super, takze
si asi udelam radost :-) (pokud ji tam jeste budou mit...)

					Saša K. Svobodová