Lehci OT: Kamera Panasonic SDR-SW20EP-R

Pavel hw@itherm.cz
Neděle Září 13 20:45:33 CEST 2009

Mame doma SDR-S15EP, jako nahrada DV kamery je to super, ale baterka je
nouze a bida, na kartu vam vleze x hodin a baterka vydrzi tak hodinu.
Jinak obraz i stabilizator je v pohode, jen to vnitrni LCD ma dost slabe
rozliseni.

Pavel

----- Original Message -----
From: "Petr Zahradnik" <clexpert@clexpert.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, September 13, 2009 8:12 PM
Subject: Re: Lehci OT: Kamera Panasonic SDR-SW20EP-R

Puvodni zprava ze dne 13.9.2009 od Saša Svobodová:

> v mistnim obchodu s elektronikou (Planeo) maji kameru Panasonic
> SDR-SW20EP-R za podezrele nizkou cenu. Jeji parametry se mi zdaji
> velmi dobre, ale nikde nenachazim zadna negativa :-)

Mam Panasonic SDR-S26EP-N. Jsem docela spokojeny, kupoval jsem ji jako
nahradu sve posledni Canon s miniDV kazetami, ktera desne blbnula po
mechanicke strance. Ale ja jsem nenarocny, mam to na takove to male
domaci nataceni hlavne CNC frezky :-) Vicemene mi slo o to, abych
spolehlive nahral, pak rychle tasil nahranou SD kartu, strcil ji do
PC, prohnal Pinnaclem a poslal video na youtube... a to kamera splnuje
beze zbytku.

Tedy ale ta SW20 se mi tedy absolutne nelibi vzhledove, kdyz se na ni
koukam... To je vsak vec nazoru. Co se tyka vydrze akumulatoru, to se
vetsinou pise v manualu. Stahni si tedy manual v PDF:

http://www.panasonic.cz/soubor.aspx?id=39814

A byva to vetsinou na strane 18.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory