AGILENT TECHNOLOGIES - U1732A - LCR METER

Miroslav Mraz mraz@seznam.cz
Neděle Září 13 20:12:52 CEST 2009

To jo, ale pro moje hobby je fakt jednodušší rozlousknout zvukovku za
pětikilo. Nakonec by se to dalo použít celé kromě konektorů na audio.
Ten obvod od AD je pěkný, ale se zvukovkou bych měl i nf generátor a
možná i střídavý osciloskop - vše v jednom.
Mrazík