Lehci OT: Kamera Panasonic SDR-SW20EP-R

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Neděle Září 13 20:08:41 CEST 2009

Hezky vecer,

    ano ta kamera je vodotesna a mela by byt schopna prezit o trosku
drsnejsi zachazeni. To se na taborech hodi, a i jindy. Muj fotak take
umi natacet hezke video, zvlada 640x480 pri 30 obrazcich za sekundu. Ale
spatne se drzi a neni na to proste delany, je to fotak. Proto chci i
kameru. A kamera take umi tocit i zvuk, coz muj fotak neumi. Ne, ze by
to vylozene vadilo,ale nekdy se to hodi. Nenatacim jen na taborech :-)

    Navic ma i manualni rezimy, nastaveni clony i zaverky, nocni
videni... proste vidim jen same klady a nikde nic spatneho a to je
proste divne.

					Saša K. Svobodová