OT .. podlahove topeni a koberec

aze azehw@volny.cz
Neděle Září 13 13:34:58 CEST 2009

Odpovězte na otázku:
Máte podlahové topení nebo o něm jen odborně píšete?
AZE

----- Original Message -----
From: "Novotny Pavel" <novotny.pp@atlas.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, September 13, 2009 1:12 PM
Subject: RE: Re: OT .. podlahove topeni a koberec

Zrovna od vas jsem necekal, ze budete mit problem s ciste fyzikalnim faktem.
Mate pocit, ze kdyz zakrejete zdroj tepla izolantem ve smeru, ktery je pro
nas jako jediny primo uzitecny, nebude to mit vliv na ucinnost nebo rychlost
zatopu?
Pokud tomu tak neni tak bychom snad mohli radiatory davat vne baraku,
idelane za polystyrenovou izolaci :-)

Muj pristevek netvrdil nic jineho nez, ze koberec patri k mene vhodnym
podlahovym krytinam a presne fyzikalne kvantifikoval jeho vlastnosti ve
srovnani s jinymi.

Abych to shrnul, tvrdit, ze nejaky koberec je vhodny pro podlahove topeni je
asi tak stejne jako prodavat termoizolacni naterove hmoty pro natirani
rodinych domu za ucelem uspor nakladu na vytapeni.

PN

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 4420 (20090912)

http://www.eset.cz