AGILENT TECHNOLOGIES - U1732A - LCR METER

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Září 13 13:04:40 CEST 2009

No tak treba zrovna ted potrebuju civku k LM2575 a ten bezi na 50kHz tak
tam by to snad bylo i prijatelne. ;-)

Navic nejde jen o civky, ono s tema kondama je to podobne - nez zavirat
oci a spolehat se na to co mi prodaji v krame.

Nic lepsiho za ty prachy asi nekoupim takze jdu do nej, zvlast kdyz to
podle p.Adamce nebude zadnej velkej pruser.

RV