AGILENT TECHNOLOGIES - U1732A - LCR METER

Miroslav Mraz mraz@seznam.cz
Neděle Září 13 12:53:10 CEST 2009

Uvažuji o tom si něco spáchat sám - USB zvukovka (jen šváb) + nějaké to
smetí okolo + software. Takže by to mohlo měřit od 50 Hz do 20 kHz.
Ovšem přesnost nebude asi nijak vysoká, pokud seženu něco jako PCM2903
od TI, začnu dělat citlivostní analýzu, přes zimu něco vyrobím a dám
vědět. Možná ale bude jednodušší koupit celou USB zvukovku a švába z ní
vykuchat, nějak nemůžu najít, kdo by to prodával v kusovce.

Mrazík