Logic-Level MOSFET

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Sobota Září 12 18:26:34 CEST 2009

Diky moc, za vycerpavajici odpoved, tohle jsem potreboval - priste uz budu
chytrejsi.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Novotny Pavel" <novotny.pp@atlas.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, September 12, 2009 5:45 PM
Subject: RE: Re: Logic-Level MOSFET

K plnemu nabiti gate u vaseho T mu musite dodat naboj 34nC, tedy do nej po
dobu 34ns budete "rvat" 1A nebo, rekneme, ze vas MCU zvladne max 20mA, po
dobu 1.7us tech 20mA,ci pri pouziti budice 1.5A T otevrete za 25ns.
Ztraty na tranzisotu pri otevirani jsou polovina napeti * polovina proudu
tj. 2,5W po dobu spinani.
Pri vasich 2kHz periode 500us to dela nejakych 8,5mW pricemz ztraty v
otevreem stavu pri stride 50% delaji 12.5mW, jinak receno je lepsi pouzit
nejaky 50V tranzistor s nizsim odporem v sepnutem stavu nez resit budic. V
kazdem pripade je T vice nez dostatecny a ani se nezahreje.

PN