[OT] Vadny disk

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Sobota Září 12 11:43:47 CEST 2009

Napajeni to neni, mam tam stary poctivy kousek s adapterem.
Protoze se Windows s diskem nepopere, chci spustit zachranne CD s OS. Ale nevim jestli dotycny system bude umet pracovat s diskem na USB. (Utimate Boot)

Michal Gregor
  ----- Original Message -----
  From: Novotny Pavel
  To: hw-list@list.hw.cz
  Sent: Saturday, September 12, 2009 10:56 AM
  Subject: RE: [OT] Vadny disk

  Utilitky, ktere s diskem pracuji jako s logickym svazkem chodi i na USB prevodnicich, utility vyrobcu HDD, ktere pristupuji primo na HW nikolivek. Nicmene pokud jde o disk na USB napajeny z USB tak bacha na napajeni, nejcastejsim problemem je nedostatek stavy, disk se pak bud vubec nerotoci nebo roztoci a tvari se divne.