Jaky PIC simulator?

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Pátek Září 11 22:59:16 CEST 2009

PicKit2 pouzivam, jde mi spis o to, ze mam tu a tam cas si nekdy nekam
zalezt s notebookem, ale uz ne cas zalezt do dilny a resit to hardwarove - a
to, co nabizeji treba ty zminene dva simulatory by mi (az na nejake vyhrady)
celkem stacilo. Samozrejme to nenahradi to HW ladeni, ale i tak by mi to
pomohlo.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Serych Jakub" <Serych@panska.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, September 11, 2009 10:53 PM
Subject: RE: Jaky PIC simulator?

No pro vaznejsi praci je idealni nejaky HW debugger - napriklad PICkit 2,
jehoz ruzne klony se poflakuji po vsech moznych koutech Internetu (jeden
napr na mem webu http://jakub.serych.cz)
Pomoci nej debugujete primo v aplikaci ve skoro realnem casu (samozrejme to
ovsem znamena vyhradit dva (ICSP) piny procesoru pro komunikaci s PICkitem).

Jakub Serych