Re: OT: Odmasteni plechove krabice pred nastrikem barvy

V P vvitty01@seznam.cz
Pátek Září 11 15:28:42 CEST 2009

Kdyz uz jsme tak u toho ocistovani, jak nejlepe ocistit pajene mosazne dily od zbytku pajeciho tavidla, necistot a podobne, aby se daly rovnou strikat?

Mam k dispozici ultrazvukovou cisticku s ohrevem, takze idealne neco co se do ni da nalit (ma nerezovou vanu, ale v pripade neceho agresivnejsiho bude pouzit system cisticky napustene vodou a vlozene vhodne misky s pripadnym agresivnim cistidlem.

V.