LCD displej rizeny pres I2C

Horky Ales PENAM HorkyA@penam.cz
Pátek Září 11 10:59:53 CEST 2009

Hledal jsem, ale našel jsem pouze typ bez rámečku

A.

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of nesvacil@posys.cz
Sent: Friday, September 11, 2009 10:57 AM
To: HW-news
Subject: Re: LCD displej rizeny pres I2C

Zdravim,
taky jsem neco takoveho hledal. Zkuste sos , tam maji lcd od ea display, ty maji urcite i2c a mozna najdete i typ s rameckem.
Jirka

Horky Ales PENAM napsal(a):
Zdravim vsechny.

Do jednoho projektu by se mi hodil LCD displej 2x16 (nebo i 1x16) který by se ovladal pres I2C.
Displej musi mit podobne provedeni jako bezne LCD moduly (solo deska s konektorem, kovovy ramecek atd,..)
Hledal jsem na beznych mistech ale nic jsem nenasel.
Reseni externim obvodem -(I2C -> prevodnik  -> bezny LCD) nevyhovuje

Prozatim bych potreboval bych jeden kus na odzkouseni.
Poradite nekdo kde by se to dalo sehnat (zatím radeji v CR)?

Hezky den
Horky Ales