OT: Účinnost spalovacího motoru - co počítám špatně ??

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Čtvrtek Září 10 21:45:28 CEST 2009

Zdravím,
  nu, že bych měl používat pro určení účinnosti spalneho tepla namísto
výhřevnosti ? Asi ano. V takovém případě se dostávám k nižší hodnotě,
"pouhých" 61%. I tak je to strašně moc :-).

  Asi to má ještě někde nějaký jiný háček a nebo hoši ve Slávii uměli už
v polovině minulého století dělat takové motory, o kterých se dnešním
automobilkám ani nesní :-).

  S pozdravem Pavel Troller