OT: Pece o gramodesky

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Čtvrtek Září 10 14:03:16 CEST 2009

> Dekuji za odpoved. Predpokladam (vanu nemam, tak se ptam), ze do ultrazvukove vany bych desku vkladal na vysku a vždy po nejake době pootočil? Na cisteni jsem nekde videl jakesi vodicky v cene radech stokorun + ruzne kartáčky... Stanton SC-4, Stanton VC-1. Otazka je, jak dlouho by lahvicka vydrzela, pokud bych desek cistil třeba 50 kusu.
>
> Michal

Zdravím,
  ano, tak nějak, obvykle vana nevystačí na vložení celé desky, takže postup s postupným otáčením je OK. Vodičky a kartáčky jsou samozřejmě na tahání peněz z lidí... Tu lázeň na čištění (i bez ultrazvuku) bych připravil z destilované vody, možná přidat trošku izopropylu a maličko (ale opravdu maličko, pár kapek na litr) nějakého smáčedla, např. běžného saponátu. A pak usušit v bezprašném prostředí, aby se na ještě mokrou desku nenachytal další prach...
  Zdraví Pavel