Prevodnik napeti / 4 - 20 mA?

gatilo gatilo@centrum.cz
Čtvrtek Září 10 13:34:36 CEST 2009

 10.9.2009, 13:29:21

Jeste mne napadla takova kacirska myslenka. Pouzit ty nejjednodusi
zdroje proudu s jednim operakem a snimacim odporem proti GND, ale
pouzit je dva, paralelne. Jeden pevny 4mA a druhy U/I 0-16mA. Ale jsou
to dva operaky, a ne jeden, ktery tazateli zbyva nekde na desce.
Ono s jednim OZ se zase tak moc kouzlit neda, vzdycky to povede na
nejakej kompromis.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz