Prevodnik napeti / 4 - 20 mA?

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Čtvrtek Září 10 13:30:35 CEST 2009

Berte to jako princip ;). Urcite za Vas nikdo nebude pocitat jak velkou
to s jakymi tolerancemi a jakymi soucastkami bude mit maximalni odchylku
od idealniho stavu... nakonec to je prace, za kterou se v praci prave
dostava zaplaceno a cloveka to musi sakra bavit, a nebo musi mit velkou
touhu "se zviditelnit", aby to udelal za Vas jen tak ;).

--
Jiri Bezstarosti