Prevodnik napeti / 4 - 20 mA?

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Středa Září 9 23:35:41 CEST 2009

Pouzivame AM402, zustalo jich po kolegovi nekolik stangli tam mame jeste na
chvili vystarano.

Ovsem zaznamenali jsme i problem a neni zatim uspokojive vyresen,
pravdepodobne to nebude ale chyba toho io.
Pripojeno k jednomu "nasemu" pocitaci (ktery ma 0-20mA vstup) se to chova
naprosto mravne, ale k pocitaci co pro nas delala jedna nejmenovana
univerzita, kdyz to pripojime, nejen ze to ukazuje nesmysly ale navic tam
tece nesmyslny proud. Snimaci odpor i napajeci napeti je vporadku (150R a
24V), dokonce kdyz nahradime prevodnik odporem, tece ocekavany proud, ale
prevodnik se v te konfiguraci zblazni a dava o cca 2mA mensi proud nez by
mel.
Asi na smycce je nejake ruseni, ktere ho zblne, je to katalogove zapojeni, tak
bacha. Ale skutecnou pricinu zatim neznam.

JL