Re: Prevodnik napeti / 4 - 20 mA?

www www asrock70@seznam.cz
Středa Září 9 18:55:53 CEST 2009

Proc ne, od zavedeni kvantove mechaniky vlasne zadne skutecne linearni obvody neexistuji.
V neposledni rade, osobne si nelepe predstavim presnost nejakeho obvodu pokud je vyjadrena v bitech :-)

Nicmene k veci.
Chyba v idealnim pripade +- 50uA.
V teplotnim rozsahu -5 +30C.
To cele idelane s jednim OZ a pokud mozno bez nastavovaciho potenciometru.

Muj zatim nejpresnejsi navrh spotrebovava 2xOZ a neobejde se bez napetove reference..
Pri pouziti 1 x OZ to dole neni  Rail to Rail a  nechodi od 0.
Podle normy to ma byt prevodnik 0-Vmax na 0-16mA s offsetem +4mA.

Jirka

>To po novom plati uz aj pre linearne obvody ?
To su mi novinky !!

                                                Milan  Mlynarčík