Vlastni spotreba toroidu 200~300VA?

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Úterý Září 8 21:32:04 CEST 2009

Z vlastni zkusenosti mohu napsat, ze vlastni spotreba bude  odhadem tak
1-2W. 100W toroid ma v klidu 4,5mA odber a to je cely prikon vcetne
jaloviny.
Takze cinny muze byt mnohem mensi. Merak prikonu z Lidlu se "ani nehne"
, narozdil treba od adapteru k WIFi AP ( trafo 12V/1A ) kde je odber v
klidu 2,6W.
 Ovsem je treba pocitat se spickami pri zapnuti nezatizeneho toroidniho
trafa . ( a pri mereni proudu v primaru si neodprasknout merak )
Myslim, ze si "stdby" malym trafem moc nepomuzete.....
JaKub