Laboratorni zdroj do 30A

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Úterý Září 8 21:10:17 CEST 2009

Otázka je, zda se to vyplatí z ekonomického hlediska. Náklady na hodinu
práce kvalifikovaného zaměstnance nejsou malé a s tímhle by si člověk
hrál minimálně 14 dní.

Jinak vážně by stačil úbytek 0,5V pro 30A zdroj? A nevadilo by tomu
spínáku, že na svorky "sense" nejsou připojeny přímo na výstupní svorky
u zátěže, jak doporučuje výrobce. U jednoho spínáku (na pevné napětí
tedy) bylo k připojení těchto svorek celkem dlouhé povídání včetně
doporučení zapojení kapacit atd.

OH

--
Jabber: Iguaner@jabber.cz
ICQ: 122712466

|       IKORAS - My home-made MP3 player          |
|       http://ikoras.iglu.cz                     |