[mirne OT:)] Stranky o taboru aneb Pozicovani v CSS

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Úterý Září 8 18:31:12 CEST 2009

Hezky vecer,

    vim, ze to sem moc nepatri, ale mam dve otazecky ohledne techto
stranek: http://www.taborsvagrov.monty.cz/nove/rodice.php :-)

1. menu je udelane pomoci CSS napozicovane tam, kde je. Je udelane tak,
ze zmizi na tiskarne. Ale potiz je v tom, ze zbytek textu zustane ve
stejnem stavu, jako kdyby tam to menu bylo. Pozicovani je absolutni,
respektive je udelane pres "fixed", proto zustava stale viditelne i pri
pohybu textu. Kdyby se udelalo pozicovani relativni, tak kdyz zmizi, tak
zmizi a tisk je vlastne takovy, jaky ho chci. Jenze ja nechci pouzit
relativni pozicovani, protoze to "fixed" je lepsi. Da se problem nejak
obejit? Zkousela jsem kde co, ale porad to nefunguje. O cem mluvim je
videt v okamziku, kdy si nekterou stranu zkusite vytisknout. Mozna jen
pro oci nevidim jednoduchy zpusob.

2. co jako rodicove pripadnych sverencu na strankach o tabore ocekavate,
co tam byt nemusi, co naopak musi a podobne? Budu rada, kdyz mi to
napisete, stranky teprve tvorim, stare vlastne neobsahuji nic.

    Odpovedi radeji soukrome, at to tu tolik neprudi :-) Predem moc dekuji.

					Saša K. Svobodová